angelusforest

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2015

♥Hej♥

Av Em mogensen - 8 oktober 2015 02:12

Detta är mitt första blogginlägg, dock inte första någonsin. 

hade en blogg på blogg.se men den sidan tilltalade mig inte alls. 

här kommer jag skriva om det övernaturliga , väsen, änglar och såklart min egen vardag! 

det kommer också läggas ut spökbilder med mera. 

Jag är ett fd medium som valde att stänga ner mig men jag och några andra medium är ofta ute och besöker hemsökta hus, och det är upp till dig vad du tror på! Jag kan bara stå för vad jag upplevt! 

Jag är 20+ konstnär och fotograf som har en stor passion för Ödehus och det övernaturliga! 

jag hoppas du kommer att gilla bloggen och här får du kommentera dina åsikter utan sura miner,

för jag tycker att alla ska ha rätt i att uttrycka sig! 


Enjoy! :)

/Em

 
 
ToBeMe

ToBeMe

8 oktober 2015 08:30

Jag tror men inte som ni. Jag såg min farfar när jag var 12 och han har stannat kvar. Visar sig inte längre då jag inte vill det men visar sin närvaro ändå. Min tro är att alla inte ser samma. Att de väljer när var och hur de visar sig. Jag tror att många kan känna av deras energier och närvaro. Men att inte alla kan se.Nyfiken på varför ni är ute och fotograferar? Tvprogrammen är ju skamliga. Hade de gjort det för att hjälpa folk hade de inte gjort dokusåpor av det enligt min mening.

http://tobeme.bloggplatsen.se

Em mogensen

8 oktober 2015 22:14

håller med dig! men vi hjälper dem som behöver komma över :) tack för din kommentar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Em mogensen - 8 oktober 2015 02:25

avgör själva! :)                                 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards